17 Ιουν 2009

Μαθήματα Πληροφορικής μέσω βίντεο

Μια πολύ καλή σειρά μαθημάτων πληροφορικής είναι αυτή που μας έρχεται από το Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα. Οι εκπομπές των βιντεοσκοπημένων μαθημάτων είναι εξαιρετικά καλή και ο καθηγητής πληροφορικής ο Andy Harris είναι κατά την γνώμη μου καταπληκτικός στην ικανότητα μεταδοτικότητας την οποία κατέχει. Οι σειρές μαθημάτων που προσφέρει είναι όλες βιντεοσκοπημένες και συμπληρώνονται από σημειώσεις, ασκήσεις, παραδείγματα. Τα μαθήματα του απευθύνονται κυρίως σε αρχάριους και είναι πολύ κατανοητά. Συμπεριλαμβάνουν σειρές μαθημάτων στο Σχεδιασμό Ιστοσελίδων με την χρήση HTML,CSS, XHTML και multimedia.Πρόκειται για μια πολύ καλή σειρά μαθημάτων που ακόμα και αν παρακολουθώντας τα δεν καταφέρετε να φτιάξετε την ιστοσελίδα σας σίγουρα θα έχετε βελτιώσει το λεξιλόγιο σας στην Αγγλική Ορολογία και θα αποκτήσετε μια πιο καθαρή εικόνα στη μορφή που θα πάρει η εκπαίδευση των παιδιών μας στο πολύ κοντινό μέλλον.

1 σχόλιο:

  1. δεν γνωριζω τιποτα για την κοινωνικη σας προσφορα. ειμαι τελειοφοιτος του ε.μ.π. και θελω να επεκτεινω τις γνωσεις μου στο web desighn. λογω της οικονομικης μου θεσης απευθυνομαι στον ιστο μηπως ανακαλυψω καποια ιστοσελιδα να ''σπουδασω την κατασκευη ιστολογιων''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιεσδήποτε παρατηρήσεις, σκέψεις, σχόλια, ή ιδέες ο χώρος αυτός σου ανήκει. Αν έχεις υλικό το οποίο θα ήθελες να δημοσιευτεί για μια πραγματικά ελεύθερη εκπαίδευση χωρίς φράγματα παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου. Αν πιστεύεις σ' αυτή την προσπάθεια και μπορείς να προσφέρεις μετάφραση στα ελληνικά η ευγνωμοσύνη όλων μας θα σου ανήκει!